VÄXEL FÖR SMÅFÖRETAG

Behöver man en telefonväxel som småföretagare eller enmansföretagare? Ja, det finns flera fördelar. Nedan listar vi några av dem.

BESKRIVNING

  • Fördel 1: Missa inga viktiga samtal


    Ett missat samtal kan vara en missad kund. Det låter som en klyscha, men är likafullt sant. För många kunder - inom alla branscher - är fortfarande en mänsklig röst i andra änden avgörande för om ett företag bedöms som pålitligt. Med en växel kan du styra och ändra hur samtalen ska tas emot eller koppla till någon extern telefonservice om ingen kan svara.

  • Fördel 2: Du låter större än vad du är


    Ska man inte stå för att man är ensam i företaget? I många fall är det inga problem. Men för någon som kontaktar dig för första gången kan det ibland kännas tryggare om ditt företag uppfattas som lite större, lite mer moget. Med en växel kan du uppnå den känslan på olika sätt - allt från ett proffsigt välkomstmeddelande till möjligheten att koppla vidare.

  • Fördel 3: Det är inte särskilt dyrt

     

    Telefonväxel - är inte det bara för större företag? För dem som har råd? Inte längre. Dagens molnbaserade växlar har en förmånlig startkostnad och är ofta anpassade för att skala upp medarbetare för medarbetare. Om ni blir färre kan du skala ned. Samma sak gäller funktioner - lägg till eller dra ifrån funktionalitet vid behov.

  • Fördel 4: Du kan bli din egen växeltelefonist

     

    De flesta småföretag kan inte unna sig en växeltelefonist på heltid. Därför är det en fördel att molnbaserade växlar möjliggör att ni kan hjälpas åt i företaget att agera som växeltelefonist - allt ni behöver är en mobiltelefon. Det går också att hantera din telefoni via datorn.

  • Fördel 5: Jobba var du vill

     

    Många småföretag har en rörlig verksamhet. Vissa jobbar ständigt på fältet, andra jobbar på distans hos kunder. Oavsett var du befinner dig har du alltid alla växelfunktioner med dig i fickan, i din mobiltelefon.

TIPS PÅ LÖSNINGAR

SÅ FÅR DU EN VÄXEL I MOLNET

Vi vill tipsa om Telia Touchpoint. En växel som passar enmansföretag och småföretag utmärkt. Varför inte också investera i ett headset med hög kvalitet.

  • Tips: Telia Touchpoint

     

    Telia Touchpoint är en växel med start i mobilen som gör det möjligt att  leverera snabb service till kunden. Det är lätt att komma igång och ingen hårdvara behöver installeras. Ni betalar per antal användare - vilket enkelt justeras efter behov.

  • Tips: Massor av headsets


    För dig som har ett rörligt arbetsliv kan ett headset vara ett måste. Framför allt om du ska hoppa in som din egen växeltelefonist då och då. Telia erbjuder kvalitetsprodukter från en rad leverantörer.