navigation-profile navigation-search navigation-menu navigation-services navigation-mail navigation-mail navigation-laddarefill navigation-forum navigation-close navigation-plus navigation-minus navigation-chevron-right navigation-newspaper heart

Utökad service för Telias kunder i Stockholm

Publicerad: 2016-10-12 12:00

Är du Teliakund och har problem med en produkt från Apple? Nu bjuder Lan-Master Telias kunder på expressservice i butik. Verksamheten har startat på prov i vår butik på Kungsgatan i Stockholm.

Telia har en egen auktoriserad serviceverkstad för Apple-produkter i Stockholm, Göteborg och Malmö. Hos Lan-Master kan du välja mellan att lämna in dina Apple-produkter på plats eller skicka in dem per post. Inlämningsservice finns tillgänglig i de städer där Lan-Master har serviceverkstad, och i övriga landet kan inlämning ske i närmaste Teliabutik. 

När olyckan är framme vill Telia säkerställa att våra kunder får hjälp så fort som möjligt. Lan-Master bjuder Teliakunder på 4 timmars expresservice (vid inlämning), övriga kunder får betala 495 kronor.

Just nu har verksamheten teststartat i Teliabutiken på Kungsgatan i centrala Stockholm. En servicetekniker från Lan-Master finns på plats i butiken och hjälper kunder med deras Apple-produkter. Det som inte kan fixas på plats skickas vidare till Apple, allt för att kunden ska få en smidig och enkelt service.

”Vi ser detta som en viktig service som vi vill ge till Telias kunder, och vill testa nya sätt att ge service på”, säger Fredrik Brunzell, VD för Lan-Master. ”

Tyck till
arrow-downt arrow-downt navigation-arrow-right