Information: Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. Fortsätter du använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Läs mer
navigation-profile navigation-search navigation-menu navigation-services navigation-mail navigation-mail navigation-laddarefill navigation-forum navigation-close navigation-plus navigation-minus navigation-chevron-right navigation-newspaper heart telia-logo-reverted global-level-alert-warning global-level-alert-information icon_twitter_footer

För dig som beställt en ny iPhone 5

Publicerad: 2013-10-25 15:00

Många av er iPhone-entusiaster har beställt nya iPhone 5s och iPhone 5c under natten. Vi har samlat några vanliga frågor och svar som kommit in under dagen.

  1. Jag har inte fått någon orderbekräftelse på min iPhonebeställning som jag gjorde i natt, varför?

På grund av överbelastning på våra servrar i natt kunde bekräftelser inte gå ut i samband med beställningen. Bekräftelserna kommer att skickas ut succesivt under dagen.

2. När får ni in iPhone 5s och 5c till butikerna?

Vid säljstarten den 25 oktober fanns ett mindre lager i våra butiker. Beroende på tillgång och efterfrågan har vissa butiker fortfarande ha modeller kvar, andra inte. För att ställa sig i kö på en iPhone kan man göra en beställning här på telia.se eller i butiken. Oavsett vilket hamnar du på samma plats i kön.

3. Jag vill veta när min iPhone levereras till mig, när får jag veta det?

Vi kan inte ge någon preliminär leveranstid innan beställning, men när du har lagt din beställning får du sms med information om vad som gäller för just din leverans.

4. Kommer jag att få ett nano-sim nu när jag har beställt en 5s online eller måste jag beställa det separat?  

Ett nano-simkort ska skickas ut då du beställer en telefon med den typen av sim-kort. Om det inte skulle ske kan vi givetvis skicka ut det manuellt, alternativt så kan du hämta ut ett nano-simkort i butik.

 

För dig som vill läsa mer om det senaste, följ vår blogg Smartare Vardag.
 

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

Vad tycker du om den här sidan?

Observera att detta bara gäller synpunkter ang. förbättringar av Telia.se. Vi hanterar inte kundärenden. Alla synpunkter sparas.

Tack för ditt bidrag!

cf-close-icon cf-add-round-icon cf-remove-round-icon cf-star-icon cf-check-icon
arrow-down arrow-up Telias Twitter Telias blogg Telias YouTube Telias Facebook Telias LinkedIn telia-logo close information navigation-arrow-down navigation-arrow-right panic playbutton