Telia Telemöte upphör — ersätts av Cisco Webex

Den 1 november 2022 kommer er tjänst Telia Telemöte att upphöra. Vi ber om ursäkt för att ni får följande information med kort varsel. Förändringen sker på grund av att vår underleverantör har beslutat att omgående avsluta tjänsten i Sverige, vilket vi fick information om i onsdags.

Vi har därför tagit fram en tillfällig ersättningstjänst, Cisco Webex, som ni kan använda kostnadsfritt till och med den 15 januari 2023. Innan dess kommer ni även att bli kontaktade av oss för att diskutera alternativa lösningar framåt.

Vad ni behöver göra:

  • Om ni har använt Telia Telemöte de senaste sex månaderna, inväntar ni helt enkelt ett mejl med nya inloggningsuppgifter från Cisco Webex. 
     
  • Om ni inte har använt Telia Telemöte de senaste sex månaderna men vill använda ersättningstjänsten, kontakta oss på 020-00 15 så löser vi det. 

Frågor och svar om Cisco Webex